Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 1 oktober 2011

Inte helt genomtänkt...

Jag och sambon ska på kombinerad 30/35-årsfest ikväll.
För att ladda riktigt ordentligt har jag kört 1 timmes Body Pump och 2 timmar i simhallen med barnen.

Hur jag tänkte där? Ja du... Fråga mig inte..?!! :-P

6 som har tyckt till:

Anonym sa...

Ta en liten powernap medans maken passar barnen så fixar du det lätt... :)

- sa...

Hahaha..det kanske inte var jättesmart, nej. :)) *fnissar*

Janeth sa...

Haha, tja det lär ju inte bli några problem att somna inatt i allefall ;)

Trevlig kväll!!

Barnens Hjältar sa...

Håller med Janeth! Ett glas vin så sover du i soffan :P
PS! journalisten på Amelia bad mig hälsa dig och tacka för du hade tipsat mig om hennes inlägg.

kattiiiiss sa...

Hoppas att ni hade en supertrevlig kväll!!

Villa Frejas bokblogg sa...

Aj då, bara efter en halvtimma i simhallen är man ju helt död av trötthet. Lycka till - hoppas ni hade det trevligt.