Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 16 oktober 2011

Mike Tyson was in the house!

Ok. Vi överlevde. *pustar ut*
Det blev till slut "bara" 14 barn, men sockret togs ju inte bort ur ekvationen, så det var fullt ös efter Marängsvissen!!

Tur att de hade en stor gymnastiksal att röra sig på, med mjukmattor, "lianer", studsbrädor och balansbom m.m.


"Sugar rushen" intages med glädje!


Relativt lugnt (än så länge).


Paketöppning. Sonen var myyycket nöjd!



Massa lego, bakugan, skämtartiklar och böcker. Jättebra presenter! 

Slutresultatet blev en blå skinka (en tjej som ramlade från balansbommen) och ett bett i armen av en exalterad/frustrerad kille på en annan. Riktigt "A-la-Mike-Tyson-känsla"... Men det gick bra, det var inte så hårt som vi först trodde (med det skriket)!

Sonen fick massa presenter. Han konstaterade glatt det var jääättebra att bjuda så många, för då får man mycket paket!
"Mmm... Och dina föräldrar får mer att göra", tänkte jag, men log kärleksfullt mot vårt kära barn. :-)

9 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Åhh vad kul de ser ut att ha haft det! Jag har småångest för Hannas kalas som ska hållas innan min OP. Hon vill ha discokalas med hela klassen ;-)

Barnens Hjältar sa...

Skönt att sonen blev nöjd!
Ja Milla får värsta aggroutbrottet på hatten :P

Elin Gabriella - Mops, chihuahua och en liten prins i magen ♥ sa...

På mitt havregrynspaket finns det bara recept på havreflarn ;)

Ha en fin söndag!

Joanna Björkqvist sa...

Så skönt att det var lyckat! Lite tur att tjejen inte ramlade på huvudet i alla fall - en blå skinka kan man leva med!

MIn tjejfest igår var också toppen, även om jag råkade få eld i håret på slutet, så det bara fräste till! ;)

Testa absolut Philadelphiaost med sweet chilisås brutalt hällt över det hela, för det är fantastiskt gott. jag brukar ha tortillaschips med ostsmak att doppa till, men det går utmärkt med naturella också. Båda är kanongoda till!:)

Nettan sa...

Det är skönt när man "överlevt" kalas och det är så härligt att se nöjda barn. Har själv precis klarat av ett kalas med 15 4 åringar, vilket gick mycket bättre än jag väntat mig. Laddar för ett disco där hon ville bjuda alla i klassen. Tur dom inte är en 27 klass utan "bara" 18 ;-). / Nettan

- sa...

Det låter som ett alltigenom lyckat kalas..lite blåmärken och bitmärken får man ju räkna med..hehehe. Det kunde vart värre...det kunde ha varit bara mjuka paket tex...då hade det väl blivit katastrof..haha ;)

Barnens Hjältar sa...

Tack, dottern tyckte med fyran var bäst :P
Får se vad det blir. Har varit ute och plåtat höstbilder idag, de blev bättre tycker jag :P

Malla sa...

skönt att ni alla vöerlevde! :)
barnkalas är roliga men det brukar vara gaaaanska skönt då de är över :)

Anna sa...

Smart son ;)
Kul med barnkalas i max 2 timmar, sen är man helt slut.

Fina presenter!
Kramis