Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 28 oktober 2011

Ska man bli rädd...


...för sig själv om man är så trött, att man går till köket för att man är törstig. Men istället för att ta fram ett glas, börjar man fylla NAPPFLASKAN med vatten...?! 

God morgon!


7 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Aj då... gå och lägg dig en stund ;) Lillskiten håller sig ändå sysselsatt med de där låtande leksakerna ni skaffat :)

Sv. tack snälla, de orden värmde.

Kram.
Och ha en trevlig fredag.

kattiiiiss sa...

Hihi ;-)

Du i förrgår satte jag nästan kaffekannan i kylen.. men kom på mig själv med att göra det så den hamnade till slut på rätt ställe.

Sara, mamma till tre små troll sa...

Du kanske kände att du var så trött så det var lika bra att ta nappflaskan så du inte spiller ;)

sv: Så var flickorna med, precis skogstokiga och inte ett enda kort blev knäppt. Men Harley han låg stilla riktigt länge innan han tröttnade på mig haha

äppelblomman sa...

Ha ha så skönt att höra att det är fler än jag som är tankspridd;-)
Kram K

- sa...

Såna saker gör jag varenda morgon. Det är sömnbrist och åldern. Välkommen in i klubben..hehehe..

Joanna Björkqvist sa...

Lite charmigt ändå! Hoppas du får vila lite under helgen! :)

Västgötskan sa...

Skönt att höra att man inte är ensam om fenomenet i alla fall. Ha ha!