Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 9 oktober 2011

Långkallingar!

Kallt, kallt, kallt! *huttrar*
Vi har hittills inte haft på luftvärmepumpen alls, men nu åkte den på fortare än kvickt! Brrr, vad kyligt det var inne nu på morgonen! Första frostnatten för hösten!
Långkalsongerna åkte på, för nu ska jag ut och springa. Nej... jag är väl inte riktigt klok (?)

För er som är nyfikna på hur rundan gick, i mer eller mindre minusgrader, kan ni läsa lite senare på min träningsblogg. Ha en skön söndag därute!

10 som har tyckt till:

Chrissan sa...

Finns det inte löpartights anpassade för vinterväder?;)

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja, i dag var det riktigt krispigt ute. Hörde i går att det skulle bli en kall natt så vi eldade rätt friskt i kaminen i går kväll :)

Västgötskan sa...

Chrissan:
Jodå, det gör det. Jag har inte införskaffat såna än bara. Därav långkallingarna. ;-)

Husfrun:
Ja, vi har också en del ved liggande, men vi sparar den lite till tror jag. Men det är skönt att ha kaminer, kakelugnar och annat att ta till i såna här tider! :-)

Fru Gårman sa...

Kallt har det varit här också! Frost vet jag inte däremot. Angående bildbegränsning. Gör ett inlägg om det senare.

Nett sa...

Kallt ute, ja det är bara förnamnet, kanske egenligen inte så kallt men det blåser så och då känns det värre. Hoppas att du har haft en fin Söndag.

Unknown sa...

Åh, har det blivit sååå kallt hos dej? Här är det fortfarande väldigt varma vindar (småland).

Vad fiiin kort. Fick mej att längta till jul. Har börjat att införskaffa mej lite grejer till julkorten... redan;))

Kraaaaam n

Fru N. sa...

Ja, nu är det dags!! Vi har börjat elda och i fredags åkte tom vinterjackan på när jag var på jobbet :o).

Kram!

Barnens Hjältar sa...

Ja, Frölunda rockar!! Min sjuåring var på sin första match när hon var tio månader :P

kattiiiiss sa...

Ja vi har fått ett kyligare klimat nu. Lika bra att vänja sig :-)

Ha en fin dag kära du!

Anonym sa...

Skönt när värmepumpen startar också, vilket en del bittert fått erfara att den inte gör... ;)