Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 4 oktober 2011

Idag är ingen vanlig dag.

En underbar morgon på flera sätt! Här är utsikten från vårt fönster så här på morgonkvisten, när solen går upp över kullarna. Det kunde varit värre... ;-)


Idag för 7 år sen låg jag på förlossningen och ville helst inte vara med mer... Men som tur var fick jag inte välja det och resultatet blev en underbar liten kille. Stort grattis till stora sonen som blir 7 år idag!
Söta, fina, älskade du!

2 som har tyckt till:

Janeth sa...

Men du Västgötskan, jag menade att jag väljer att göra enklare maträtter när inte skogshuggar"gubben" är hemma vid middagsbordet.
Maten är fortfarande ifrån grunden gjord, men mättar lätt små magar.
Därav min barnmats stäpel ;)

Sen säger vi stort grattis till er numera 7 årige son!!
Hipp Hipp Hurra =)

Barnens Hjältar sa...

Stort grattis till sjuåringen!
Haha, rikskändis är nog ingen större risk :P