Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 20 oktober 2011

Lys upp ditt liv, så fortsätter du leva!

Lika vanligt som det är att människor säger: "Oj, blev det snö i år också?" tycks det vara med människor som tror att de syns i mörker i svarta/mörka kläder...?!
Skärpning, för h***e! Är ni inte rädda om livet? :-(

7 som har tyckt till:

Ann-Sofie sa...

Håller med dig! Tänkte samma sak här i morse....

äppelblomman sa...

Gaaa sånt är sååå jäkla störande... Att det ska vara så himla svårt för vissa att fatta att man sjka ha reflex på sig? Blir sååå förbannad... Har en i min närhet o varje gång som vi ät ute så ser jag ut som en vandrande julgran med alla reflexer o västar medans hon ALDRIG har ett endaste reflex på sig. Och JA jag har sagt åt henne, men det verkar liksom inte som de har sjunkit in;-)
Kram K

Unknown sa...

Jaaa, håller med. Jag kör mycket bil både till o från jobbet. Och nästan alltid, när det är mörkt så stöter jag på dom. De där som tror att de syns, trots mörkret. Att de inte är mer rädda om livet... det är egentligen ett under.

kraaaaam nillan

Anna sa...

Ska ta fram mina reflex, lovar o skärpa mig :)
Kram

Petra sa...

Reflexer på och reflexväst när man springer. Jag skall, lovar.
Kram

kattiiiiss sa...

Vi har reflexvästar och sådana man fäster runt vaden, hela familjen!
Man kan inte vara nog försiktig.

Västgötskan sa...

Anna:
Ha ha! Skönt att någon skärper sig. ;-)

Egentligen om man ska hårddra det så får väl den som går utan reflexer skylla sig själv lite grann. Men det är ju synd om den stackars person som kör på människan och ev. måste leva med det, pga någon annans "lathet"... :-(