Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 27 oktober 2011

Jag - Galen? Inte då.......

"Rrrrrr! Rrrrrr!"
"Ett två tre"
"M N O"
"A B C"
"Rrrrr! Rrrrr!"
"A B C"
"A B C"
"Rrrrr! Rrrrr!
"Ett två tre"
"Rrrrr! Rrrrr!"


"pling pling"
"pling pling"
"pling pling"
"pling pling"

Rrrrr! Rrrrr! 
"A B C" 
"Ett två tre"
"A B C" 
"Rrrrr! Rrrrr!"


Det är så häääärligt när barnen har blivit såpass stora att de kan underhålla och leka själva. NOT!
(*bankar huvudet i väggen och svär över att vi skaffar och fått leksaker som låter*)



7 som har tyckt till:

Villa Frejas bokblogg sa...

Annars brukar det vara såna leksaker man FÅR ;)

Sv. tyvärr har vi inga såna träd. Det är i Nolhaga sockerdricksträdet står.

Barnens Hjältar sa...

Det finns säkert någon jobbig granne eller något som kan få ärva?

äppelblomman sa...

Ha ha guuud va jag känner igen mej;-)
Kram K

- sa...

Hahaha..jag minns hur irriterande det var. Min brorsa gav en väldigt "kul" leksak i present till min dotter en gång...efter fem minuter sa jag: Tack SNÄLLA brorsan för att du köpte den...påminn mig om att köpa en likadan när dina ungar fyller..;)

Han bara garvade åt mig :-)

Västgötskan sa...

Anneli:
Vi gav bort trummor för en massa år sen, till sambons syskonbarn.... *harkel*

oumberligating sa...

Jag älskar leksaker som låter och blinkar....att ge bort dem till andra alltså! När jag för många Jular sedan ville reta min sure Svärfar så gav jag mina två grabbar en varsin jättebrandbil typ amerikamodell, min plan fungerade, gubben åkte hem redan på Juldagen!
Ha det Bäst!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Sara, mamma till tre små troll sa...

Flickorna fick ett litet piano av sin faster, det användes bara några gånger sen hamnade det längst upp på bokhyllan och för några veckor sen skänkte jag det till akutens väntrum. Nu sitter jag bara och vänter på att fastern själv ska få barn någon gång så jag kan hämnas.