Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 29 oktober 2011

Idol 2011 - Det var på tiden att det hände något "på riktigt"!

Hela idol-resan har, hittills i år, känts jävligt "avslagen" om jag ska vara ärlig...

Först igår, med bara åtta deltagare kvar, blixtrade det till på allvar! Amanda Fondell slog till med låten "I´ve got a woman". Och som hon slog till! Ett riktigt bra framträdande och en grym utveckling har den tjejen åstadkommit!

Amanda%20Fondell%20-%20I%E2%80%99ve%20got%20a%20woman

  

8 som har tyckt till:

Barnens Hjältar sa...

Ja jäklar, jag fick rysningar :-)
Tack, Milla blev helt exalterad över den där pumpan så det är OK ATT SKRIKA!! hahaha

Jempa sa...

Jag har inte sett så mycket i år, men det känns inte som att nån annan kan vinna.

Freedomtravel sa...

Man sitter bara och ler när man tittar... hon är underbar! :)

kattiiiiss sa...

Kunde inte ha skrivit det bättre själv!!! Hon var grym igår, bäst faktiskt!

Villa Frejas bokblogg sa...

Amanda Fondell är helt underbart bra. Så länge hon håller sig kvar i Idol är jag nöjd och belåten :)

Sv. hösten är underbar på alla sätt och vis (förutom möjligtvis morgonmörkret).

Kram.

Fru Gårman sa...

Jag gillar den där lilla pojkspolingen som jag inte minns vad han heter, han son var kräksjuk förra veckan. Men Amanda F, hon behöver inte IDOL. Hon är en stjärna!

- sa...

Ingen har utvecklats så mycket som Amanda F. Hon är outstanding och slår de andra med hästlängder. Ja förutom Amanda P kanske som inte är långt efter henne :) Annars så slogs jag av Linnis röst var sjukt likt Chers, det blev nästan parodi. Inte blev det bättre av den konstiga utstyrseln heller. Dark Lady KRÄVER en svart klänning tycker jag. Eller iaf nåt bättre än det Linni hade på sig..;)

Västgötskan sa...

Fru Gårman:
Hon har utvecklats senaste månaden. Innan det var hon tyst som en mus!
Hon hör absolut hemma i Idol.

Anneli:
Ja, kepsen tog ju priset, även om flugan och skjortan också var sådär... :-P