Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 9 september 2009

Vuxna människor, eller kanske inte..?! =O

Många pooler har för hög kvävehalt pga av att folk kissar i poolen, kan man läsa i dagstidningarna (och att det dessutom kan orsaka astma).

"Det är ju bara barn",
tänkte jag. Men döm till min förvåning när jag ser läsarresultatet:


Men vad fan? Äckligt! Gå upp och gå på toa, ni är väl vuxna människor??



Ab, DN,

8 som har tyckt till:

Bettan sa...

tittar in och återkommer:)

Knut-Tryggve sa...

Hoppas och tror att det är många som röstat ja på skoj där, för att ett nej är så självklart för de flesta.

David sa...

Det skulle behövas skyltar runt om alla simbassänger som explicit säger "Kissa inte i bassängen då farlig gas bildas (triklorider)", gärna kombinerat med en bild på en överkorsad kissande människa. Detta kombinerat med tydliga bilder i duschrummen om att man ska tvätta sig med tvål innan badet, något väldigt få gör, skulle möjligen skapa en dräglig hygienisk nivå på badvattnet.

Alexandra sa...

Jag har också kissat i en simbassäng när jag var barn... I vuxen ålder.. Nej för helvete vad vidrigt... Så då är frågan om man egentligen ska svara ja eller nej på den frågan???

Västgötskan sa...

Alex:
Ja, så kanske de har tolkat frågan och svarat därefter? *hoppas innerligt!!!*

http://www.skotornet.se/blogg sa...

*skrattar*

Jag svimmade nästan när jag läste det... *ryser*

Ina sa...

tror man ska ta den där statestiken med en nypa salt.

Jempa sa...

Fy fan va äckligt.. Sista gången jag simmar i en pool.