Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 23 september 2009

Ett underligt fenomen...

4 timmar på stan kan ta musten ur en, helt klart! För äldsta sonen måste det varit nästintill outhärdligt... Efter två affärer började han lägga in små fina pikar om att han var hungrig. Sagt och gjort; vi gick till ett café och pannkakorna hann inte ens komma in på bordet förrän de låg i hans mage, så han VAR nog rejält hungrig... :-D

Fyra affärer efter maten, så ORKADE han inte mer! Vilket är förståeligt. Det ligger inte i mäns gener att shoppa hela dagar. Lite fundersam blev jag dock när han i en affär fastnade vid smyckena och i nästa vid parfymen...(?)

Ett underligt fenomen uppstod för 5 år sen, men det tycks bara förvärras?! Jag åker till stan för att hitta kläder till MIG. Hem kommer jag med massor av kläder till barnen.

Inte ens en endaste liten strumpa till mig.
Eller jo förresten; EN sak köpte jag till mig. (Lucky me...)

0 som har tyckt till: