Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 9 september 2009

Vad har jag gjort??

I min iver att förnya mig och min träning, ändrade jag morgondagens Pump-pass till "Body Combat" (Dvs. sparkar och slag). Nu hör jag orden: "Vad har jag gjort..?!" eka i huvudet hela tiden.


Gloria Gaynor´s gamla slagdänga: "I will survive" känns som en bra temalåt att träna till i det här fallet. ;-)

3 som har tyckt till:

Unknown sa...

åhh jag vill oxå.. jag e på nästa vecka..!!!
men jag e på föreläsning denna torsdag.. bli inte avskräkt nu..
det e skit kul !!
bra komplementt !!
See ya !

Lina sa...

he he he...men det låter coolt iaf =)

Go gôbbe från Götet sa...

BodyCombat eller Boxercise är en helrätt träningsform! Styrka, smidighet, kraft & uthållighet på en gång! Tänder du inte på BodyCombat så prova Boxercise . . .

Muskelvärken kommer att sitta som en smäck lite varstans in da body ;)

Lycka till!