Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 23 september 2009

Bugg - De yngre killarnas dans...?

Igår kväll var det bugg igen. Den här gången lyckades t.o.m. jag och sambon klara av ett par danser, UTAN att jag svor och kallade honom för full eller pucko! ;-)

Sen finns det några andra som det alltid går bättre att dansa med. Återigen såg jag ett genomgående tema på den fronten; jag tycks (i 95 % av fallen) dansa bättre med killar runt 20-25. Hm...? ;-)

Sen finns det gubbar som har värre takt än en sköldpadda på esctacy! Man tänker (men är självklart artig nog att inte säga det): Har de inte lärt sig dansa bugg med 50-60 års erfarenhet, så lär de inte bli sådär våldsamt mycket bättre när taktkänslan är NOLL. Men det är klart, alla är ju välkomna och man får ju sig ett gott skratt i alla fall. :-D

0 som har tyckt till: