Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 11 september 2009

Hjälp!

Det är snart dags att byta mobil. Sambon säger att det inte behövs. Säger HAN som fick en supermobil betald av sitt jobb! :-P

Själv sitter jag med hans tidigare Ericsson K660I som klarar ringa, SMS, MMS och har bluetooth. Inget mer. Egentligen är det väl det nödvändigaste, men jag saknar musiken. Därför funderar jag på Ericsson W995. Någon som har en som kan uttala sig? Röd, svart eller silver?

Eller kanske någon annan bra mobil? Some input, please! :-)


2 som har tyckt till:

Go gôbbe från Götet sa...

Brorsan har en W995. Den verkar vara en fantastisk multimediamaskin med extra allt. Kamera, musikspelare, GPS etc, etc.

Hade jag inte redan haft en kompetent mobil, så hade jag köpt W995 rakt av!

Micke sa...

Klart tjejen ska ha en iphone