Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 4 september 2009

Helvete...!

Det är nog bara att inse fakta;
Jag tål inte kantareller... *gråter*


4 som har tyckt till:

www.gammalfjortis.se sa...

ha ha ha! Nej det är inte ofta jag hänger upp en melon i taket direkt...

Din stackare! Hur kom du på att du var allergisk mot kantisar?

Västgötskan sa...

Jag har varit lite kass i magen tidigare, när jag ätit kantareller, men trodde det berodde på för "koncentrerad" vara (dvs bara smörstekta = för mycket svamp, för mycket fett och för mycket salt). Men idag åt jag en omelett till lunch och sen har jag haft ont i magen heeela eftermiddagen! :-(

Alfahannen sa...

Hej Carisma! Hoppas allt (förutom svamphelvetet) är väl med dig!

Funderar på att ta mig tillbaka till bloggandet igen.

Alfahannen sa...

Svart trumpetsvamp och Karl-Johan, där har du receptet på ren lycka (ja, t.o.m bättre än kvinnor, men säg inte till Monique att jag sagt det, haha).