Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 29 september 2009

Idol 2009 - Jon, mest överskattad?

Gårdagkvällen blev lugn. Den ena av två vardagkvällen på hela veckan, som jag inte har något inplanerat...
Tisdag: Buggkurs
Onsdag: Core
Torsdag: Combat
Fredag: Lugn (förhoppningsvis…)

Det blev lite IDOL, men ärligt talat känns programmet inte särskilt intressant i dagsläget. Alla galna "jag-tror-jag-kan-sjunga" människor är bortgallrade och man har ännu inte hunnit "lära känna" de som är kvar. Några personliga konstaterande från gårdagens program:

Jon - Bra röst, men vad fan… Betedde ju sig som "Kalles kaviar-Kalle" på crack?! Känns ganska överskattad, bara pga att han är "unik"...
Calle - Också bra röst, men han är såå blyg. Synd om killen. Stor potential, om han bara vågar!
Nicklas - Rätt look, rätt attityd (lite a-la Johan Palm, även om han inte är någon personlig favorit). Men TA I NÄR DU SJUNGER!! Han hördes ju knappt…
Eddie - I think I could fall in love. ;-)
Andreas - Kan bara hålla med juryn (och jag tänkte tanken, INNAN de sa det): Såå Peter Jöback-junior..!


Därför hade Idol-Andreas glasögon; virus. Yeah, right… ;-)


Ex, Ex, Ex,

1 som har tyckt till:

Mamma sa...

Min favorit är Calle(absoulut)håller med dig att han är lite blyg,men hoppas att han kommer att kunna ge mer på scenen.Men tycker inte han verkar så blyg när han pratar....hoppas att han går längre, så han får lite mera kött på benen,o blir varm i kläderna när det gäller att leverera .kram