Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 20 september 2009

Skulle SverigeDemokraterna vara främslingsfientliga?

Inte då... Det är ju fullt normalt att så många av kandidaterna är döma för tidigare rasistbrott...

Sen säger jag inte att människor inte ska få en andra chans om de verkligen ångrar idiotiska handlingar. Men jag tycker det är spännande att så många med just den här bakgrunden hamnar i SD. Undrar varför...?



Ab

2 som har tyckt till:

Cap sa...

Vem är dömd för något rasistbrott sa du? Hahaha alltid lika roligt med er patetiska människor som går på aftonlögnens rubriker. Läs igenom artikeln en gång till ordentligt och se om du hittar nån som var dömd för ett rasistbrott...

Näe just det det fanns ingen :P

Västgötskan sa...

Cap:
Jag ska erkänna att jag inte har lagt ner någon grävande journalistik på att kolla om AB uppgifter stämmer.

I texten står inget, det har du rätt i. Men under båda fotografierna till höger har du två stycken; Roger Hedlund som är dömd för misshandel och Runar Filper som är dömd för "flera brott".

Vart läste du, som inte hittade några...?