Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 8 september 2009

Kanal 5:s "Roast".

Någon som såg "Roast" (på Berns) i kanal 5 igår? Jag fick bekräftat det jag tidigare tyckt:

1. Magnus Betnér är fantastisk! Han behöver ju inte ens säga något innan jag börjar skratta! (Men det kanske inte är positivt egentligen…?) ;-)
2. Björn Gustafsson är INTE överskattad!
3. Petra Mede däremot… Förmodligen. Hon känns bara halvhysterisk på något sätt! Som att hon tog något uppåttjack på morgonen, glömde bort det och 14 espresso senare: BAM! Så är hon med i "Roast".



3 som har tyckt till:

Jempa sa...

Tyckte det var ganska ojämnt, men i det stora hela ganska roligt.

Bäst var Björn Gustafssons skämt om den lilla braten i busken.. :D

Malin sa...

Kan bara hålla med!:D
Förutom att jag nog tycker lite synd om Petra Mede, vet inte riktigt varför..

Men det var jättekul att se:)
Fast ibland blir det nästan lite väl pinsamt!:-O
Kul att få se nästa gång om Pernilla Wahlgren verkligen vet vad hon gett sig in på:)

Västgötskan sa...

Jempa:
Ja, visst var det roligt?! Trodde bara det var jag som hade så sjuk humor! :-D