Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 3 september 2009

Protesterande magmuskler, som lugnade sig efter lite dans. =)

Efter ett jobbigt 30 min core-pass och lite styrketräning på gymmet igår, kände jag mig helt slut! Det var nog sviter efter måndagens 45 min core-pass. Att träna samma muskler två dagar efter, när man fortfarande har träningsvärk, var väl inte en helt fantastiskt upplevelse... Jag skulle även kört bodypump idag, men jag hoppar det och tar det imorgon istället. Måste vila LITE! ;-)

När jag kom hem blev det en lugn kväll i soffan med "The Bachelorette". (Hon valde för övrigt helt fel kille!!!) :-P
Sedan följde finalen i "So you think you can dance". Fantastiskt program, men synd att det är slut (igen). Här är ett av årets bästa nummer (enligt mig)!



3 som har tyckt till:

Anaiah sa...

Jag börjar faktiskt tröttna på modern dans (tror det kallas så på svenska), det känns oftast som en överpretentiös diktuppläsning tyvärr. Det finns ju undantag, men jag brukar nuförtiden föredra ballroom-danserna faktiskt, de börjar dessutom bli mer och mer intressanta - inte så strikta.

Mamma sa...

Angående Bachelorette,absoulut fel kille,men det konstigaste att det var del 12 utav 14,så det är ju 2 avsnitt kvar...vad ska det handla om tro ??? Det verkar mysko,men vi får se.Kram

Västgötskan sa...

Anaiah:
Jag är nog lite svag för diktandet då... :-D

Mamma:
Jag tror det var lite "eftersnack". De visade ju t.ex. att Jason frågade DeeAnna i studion när hon visste att hon var mer kär i Jesse.