Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 11 september 2009

Ursäkta, vad gjorde de sa ni...??

En terrorövning, mitt i Washington, den 11 september? Dessutom samtidigt som människor samlas för att minnas de som omkom.
Vilken fantastisk idé... Allvarligt, hur korkad får man bli..?! :-P



SvD, DN, Ex

4 som har tyckt till:

Jonas sa...

Vafan, hela världen kan ju inte stanna upp bara för att det är någon sorts minnesdag. Folk är för känsliga!

Jempa sa...

God bless America..

Spikbebis sa...

varför är det korkat?
jag fattar inte heller. Ska världen stanna varje dag det hänt något hemskt?

Västgötskan sa...

Jonas/Spikbebis:
Känner ni varandra? ;-)

Det handlar väl inte om att världen behöver stanna upp?! Men att köra en terrorövning samma datum, mitt inne i Washington, som dessutom inte polisen kände till; Hur smart är det? Människor blir oroliga och det förstår jag!
Empati verkar vara ett utdöende beteende...