Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 16 september 2009

Kanske ska sluta baka? =)

Sonen (a-la-tjorven): "-Mamma, vet du vad?"
Jag: "- Nej, vadå?"
Sonen: "- Om vi t.ex. bakar muffins och ställer dem på köksbordet, fast vi glömmer fönstret öppet. Då, då kan fåglarna komma och äta upp våra muffins".
Jag: "- Eh...? Ja jo, det är ju sant."

(Vad har han läst för bok/sett för film undrar jag?) :-D

2 som har tyckt till:

oumberligating sa...

Ja kanske har han varit på Hitckock festival, vad vet jag! (ler)
Däremot så har jag sett på nätet på det som går att läsa av utav budgeten för Sverige att regeringen lånar just nu i princip fr att finansiera alla sänkningar om det i sintur leder till någon förbättring i framtiden vågar jag inte sia om.
Personligen kan jag avara de 250 kronorna i besparad skatt om min Fru fick riktig vård. Hon tillhör faktiskt S:t Görans sjukhus som i Tv igår skröt om hur billig deras vård var (1oo miljoner billigare än motsvarande landstingsägt sjukhus) ja, inte undra på det, ingen ringer som utlovat är, personalen går på knäna och patienterna har fallit ikull ifrån knästående till nu liggandes på golvet för att tala i liknelser!
Ha det gott och kram ifrån Peter!

Amathea sa...

Barnkanalen nu på morgonen. Jonas och Mira såg samma.