Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 21 september 2009

Åh, vad jag saknar...

...hotellfrukosten! :-(
Kan sambon ha klart ett sånt här bort när man vaknar måntro? ;-)

2 som har tyckt till:

oumberligating sa...

Jag bokstavligen "älskar" hotellfrukostar! Det är det trista baksidan av att numera vara husbilsägare istället för att bo på hotell. Fast det har jag nu rått bot på några gånger, knatar helt sonika in på ett närliggande hotell och köper in mig på en fruksotbuffé, brukar få pynta en sisådär 70-100 spänn, det är det värt, en ordentlig hotellfrukost står man sig på en hel dag.
Undrar fasktiskt om jag inte ska göra det i morgon? Ska på ett möte i stan så varför inte åka in en timme tidigare och svulla ordentligt!
Ha en fin dag och vecka!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Tove Kungsholmen sa...

Det förstår jag! Klart han borde kunna, ta ett snack med honom bara. Ska göra detsamma med min.