Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 3 september 2009

Inte bara nödvändigt...

20-åriga Lizzie Miller är anledningen till att månadens nummer av "Glamour" är slutsåld i USA. Det är tydligen en uppseendeväckande nyhet att de visar en NORMALBYGGD modell...?!
"- Marknaden vill inte ha mulliga modeller", hör man ofta i/av branschen. Bullshit! Det här bevisar att en variation inte bara är nödvändig, utan även efterlängtad! All heder åt tidningen, hoppas fler tar efter!



AB , AB

7 som har tyckt till:

Jempa sa...

Men jag måste bara fråga.. Ser bilden såhär konstig ut på riktigt? Jag menar, hennes kropp ser gigantisk ut, med ett litet knappnålshuvud högst upp. Det ser ut som att ansiktet är ditklippt!

Men jag antar att det är vinkeln..

Danitra sa...

Men hur ser hon ut?!

Alltså huvudet i förhållande till kroppen!

Anaiah sa...

Ja, man kan ju tycka att det finns en anledning till att tidningen sålt slut... Jag tror helt klart att folk längtar efter "normala" modeller!

Västgötskan sa...

Jempa:
Ja, jag tror att det delvis är vinkeln på bilden (även om hon kanske är större nedtill).

Ina sa...

Jag ÄLSKAR den bilden, nån mera som har en mage som jag har. Hur många sits-up jag gör om dagen så försvinner inte den. Det har tom en personligtränare sagt till mig. Då måste jag använda kniven. Så det är så skönt att det finns de som vågar att visa upp sin kropp, önskade att jag hade den styrkan.

www.gammalfjortis.se sa...

Ja eller hur. Inge vill väl egentigen ha VAB lön.

Gd så skönt att det börjar komma normala modeller i tiningen. Hon har typ lika häng på sin mage som jag har på min..fast min går över knäskålarna.

Är det ok om jag lånar bilden och länkar till dig?

Västgötskan sa...

Länka på du. :-)