Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 23 april 2009

You´ll love it! =D

Jag har en oförklarlig förkärlek till (för den normala människan, KASSA) filmen "Alien vs Preditor!" Jag har sett den en sisådär 10 gånger!

Jag kan inte förklara vad det är. Mitt förnuft säger om och om igen att den egentligen inte är bra. Men ändå så har den någonting som tilltalar mig. (Nej, jag har aldrig sagt att jag är normalt funtad). ;-)

Därför blev det ett otroligt antiklimax när min sambo, efter mycket övertalande, gick med på att hyra "Alien vs Preditor 2".
What? Vad var detta för B-film?! :-O Förmodligen är första filmen minst lika mycket b-film som den andra. Det är bara något jag själv inte har insett... *skrattar*

Men allvarligt. Ni som inte har sett 1:an. Se den! Sooo worth it! Det innebär ju dock att ni måste lita på mig och mitt smått galna hjärna. :-D

0 som har tyckt till: