Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 6 april 2009

Ät inte kyckling!

Utmana aldrig ödet. Ät aldrig kyckling...!
Risken att äta just glas är nog minimal. Risken att få magsjuka/matförgiftning är dessto större! Fan, helvetes jävla, pissjukdom! :-(

Magsjuka/matförgiftning/vinterkräksjuka (call it what you like) borde utrotas! Den har, liksom otyget fästingen, inget som helst syfte! Det enda den vill är att se oss pinas. Se oss ligga utslagna, fullkomligt överösta med självömkan och vi svär att vi aldrig mer kommer äta, någonsin...

5 som har tyckt till:

Unknown sa...

ajjj dåå-... inte kuligt å vara sjuk...

Hoppas ni kryar på er fort..// Kramilikram

whatthefuckdotcom sa...

Haha, nämen fyyyy! Glas kan jag tåla men inte kräksjuka! Hua!

Anjo sa...

NÄÄÄÄJ va illa...fy vad jag lider med er! Hoppas ni mår bättre snart!

Alexandra sa...

Hellre kräkas lite ( eller mycket ) än att få en glasbit som skär upp tarmarna och övrigt den passerar?? Vet iofs inte hur mycket skada en glasbit kan åstakomma i kroppen men i min värld känns det värre.

Västgötskan sa...

Jag känner mig bättre idag. Hoppas inte barnen får det bara (Beroende på om det är magsjuka eller matförgiftning?) :-(

Alex:
Vad jag har läst, så skulle små glasbitar inte orsaka så stor skada. De "inkapslas" på nåt sätt och kommer ut den naturliga vägen. Men sen håller jag med dig, tanken på en glasbit i kroppen är inte särskilt lockande! :-O