Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 7 april 2009

Jag och Bert Karlsson... :-O

Jävlar! Nu fick sambon vatten på sin kvarn!

Hm... Det är bara att erkänna (om än motvilligt!); Jag är väl en tönt... :-D

Nej, nu ska jag duscha och göra mig i ordning. Ikväll ska jag och mitt töntiga arsle, gå på smyckesparty. Det ser vi fram emot. Båda två! ;-)

6 som har tyckt till:

Gurtah sa...

Jag brukar inte säga att du ÄR en tönt. Bara att du VAR en tönt när du gick i skolan... :D

Alexandra sa...

Jag var också en tönt i skolan. En stolt tönt =) Töntar ROCKS =)

Västgötskan sa...

Björn:
Du kanske måste inse fakta. Du kanske är ihop med en tönt NU?! ;-)

Alex:
*tummen upp* :-D

Ina sa...

Jag var värsta tönten när jag gick i skolan. Kan ni tänka er det ;-)

Tessan sa...

Haha... Bert. Av alla!

Sarah sa...

välkommen i töntgänget.