Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 14 april 2009

Det här är kult! =)

Jag hade på Mix Megapol på vägen hem från dagis. En gammal goding sattes på. (Och med det menar jag alltså inte att det var någon som fann en pensionär attraktiv). ;-)



Det här är kult, om än en aning töntigt. (Vi har ju redan konstaterat att jag var i klass med Bert Karlsson, så...) ;-)
Det var däremot första gången jag såg videon. Eh, hur tänkte de där...?! Tänkte de över huvudtaget? Det finns ju "B-filmer". Men det slutar tydligen inte där. Det finns uppenbarligen B-video´s också.

Jag som trodde Jerry Williams "ticks" kom med åldern, men tydligen inte...? Sen blev videon inte mycket bättre av att han hade samma taktkänsla som jag hade som 5-åring. :-D
Men som sagt: Ändå KULT!

2 som har tyckt till:

Anaiah sa...

Haha! Jag gillar speciellt hans move i första refrengen efter sticket, han ser ut som om han har någon allvarlig skada! Priceless!

Dino78 sa...

Åh...den här låten ÄLSKAR jag. Videon däremt...haha, ja, den hade man kunnat vara utan.
Måste poppa mer Jerry nu. Och be om ursäkt för alla mina kommentarer på din blogg...men jag har varit utan internet i flera dagar (pga sambon som ockuperar den) och älskar att läsa din blogg.