Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 7 april 2009

Godkänt?

Jag brukar ju inte lägga ut bilder på mig själv (förutom den i headern).
Detta har varit ett medvetet val från min sida.
Men ok, idag blir det en bild... Nyduschat och klar för "party". Godkänt?

(Obs! Ignorera det faktum att jag omedvetet gör värsta bimbo-posen!) *skrattar*

9 som har tyckt till:

Gurtah sa...

Alltid lika trevligt att vila ögonen på dig. :-*

Du vet väl att alla bimbos gör den "omedvetet"... ;)

Västgötskan sa...

Är det så illa? :-O
Ha ha!

Robert sa...

Du är lik Juliet på den bilden.

Tove Kungsholmen sa...

Tycker nästan den är bättre än den i headern. Kul med lite bilder också för det kan jag sakna med din blogg annars!

Ina sa...

wow. såååå fin. Den blicken gav du mig inte i soffan hos Maria inte..
:-(

Lina sa...

tack tack tack =)

Västgötskan sa...

Robert:
Är JAG? Kanske är jag mer "LOST" än jag tror då. :-D

Tove:
Just det satt jag också och funderade på igår. Ha ha!

Ina:
Nä, förlåt. Men sånt kan man inte göra "in public" vet du väl. :-D

Lotta sa...

Snyggt Malin, kalla det vad du vill, men snygg bild o snygg pose!!

Mamma sa...

Den bilden vill jag ha en förstoring på....wow så fin..kram