Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 23 april 2009

Förbannade, jävla...


...eh...underbara, söta unge! Tack, för att du vaknar kl 04 när jag ska upp och jobba...

Tur att det finns smink, så jag slipper gå till jobbet med svarta ringar runt ögonen ----->

3 som har tyckt till:

Alfahannen sa...

Den möjligheten har inte vi Alfahannar....det får bli solglasögon eller så får jag skylla på något manligt som ett långt parti poker med ett gäng MC-knuttar eller liknande....;)

Västgötskan sa...

MC-knuttar? Du kan väl dra till med något trovärdigt i alla fall. T.ex. att du hade missat er årsdag och din fru hade låtit dig ligga utomhus under några som helst lakan eller underlägg en hel natt? :-D

Lotta sa...

Vad säger du om din söte lille gullunge!
Jag ska prata förstånd med din son idag när han kommer o hälsar på!

Ha det bäst o hoppas du fått en god nattsömn inatt ;-)