Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 20 april 2009

Jag grejar och donar lite med olika layouter. Blogglayout är som med tapeter och inredning hemma; man tröttnar efter ett tag. :-)

Kika gärna in här och säg vad ni tycker.
http://theoneyouthinkyouknow.blogspot.com/

6 som har tyckt till:

whatthefuckdotcom sa...

Jag vet inte varför men jag kunde inte lämna någon kommentar på andra bloggen??? Den var jättefin, varm och god. Me like :)

Tove Kungsholmen sa...

Fin, kör på den! Men om man inte har nån design/layout på sin blogg så tröttnar man inte. Jag vet en som har så, hennes blogg är skitbra! ;)

Tove Kungsholmen sa...

Fast coffee stavas med två e hälsar den eviga språkpolisen! ;)

Dino78 sa...

Läcker design. Gillar!

Västgötskan sa...

Tove:
Det var någon som skrev: "Alrigt" som kommentar i ett annat inlägg. Vem kan det ha varit...? ;-)

Tove Kungsholmen sa...

Nån som slant på tangenterna troligen! Jag kan stava ALLT. ;)