Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 27 april 2009

Ska man skratta eller gråta?

Vad fantastisk glad man blir när man går ut och upptäcker följande:

Nu vet jag vad jag ska tillbringa kvällen. Eller ja, i alla fall delar av den. *suckar*
(Sambon får hjälpa mig att höja upp bilen bara. Jag är livrädd för att sätta domkraften på fel ställe och få hela bilen över mig... Själva däckbytet går däremot bra att göra själv).

Imorgon skulle vi lämnat in bilen för att byta till sommardäck. Jävligt skrattretande och irriterande. Ska man se det positiva i det hela, skulle det väl vara att vi inte hann byta till sommardäcken och SEN hade fått punktering...

1 som har tyckt till:

Moosan sa...

Rädd?..livrädd är jag!..fick punktering utanför huset en gång..("råkade" ju köra rakt in i vår stentrappa :-D)..jag ringde assistans direkt,kom med värsta bärgningsbilen....han bara skakade på huvudet suckandes när han såg problemet..hi,hi..