Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 20 april 2009

Jag mår illa...

Att först få sin son kidnappad av pappan och sen när de väl hittar honom, bli nekad att ta med honom hem. Allt pga av Guatemala "inte kan verifiera domstolsbesluten från USA" samt att pappan anklagat henne för att ha utfört övergrepp på sin egen son, Thor. (Pappan känns ju som en pålitlig källa i det här fallet...)
Att sen ha beväpnade vakter vid "domstolen" som skriker att hon ska sluta gråta när hon får se sin son, för att "det stör dem". Vad fan är det för jävla land?!

Jag mår illa bara vid tanken på att förlora något av mina barn. Jag hoppas rättvisan segrar och att Mia snart får hem sin son!



Ex

3 som har tyckt till:

whatthefuckdotcom sa...

å så sjukt! Så vansinnigt sjukt!!!

Bodil sa...

Det är helt fruktansvärt. :( Jag hoppas varje kväll jag går och lägger mig att jag ska väckas av nyheten att Thor är hemma i Sverige...

Tessan sa...

Usch ja, fy fan!