Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 14 april 2009

En helkväll framför tv:n!

* Ugly Betty (säsongspremiär).
* Desperate Housewives (dubbelavsnitt!)
* LOST! :-D

Mitt största dilemma är att sista kvarten på DH krockar med LOST...
Fast när jag tänker efter är det egentligen inget problem; Sawyer går före Mike, anytime! Men det får bli en annan dag. Han har precis blivit farsa och har lite annat att stå i just nu, så ikväll blir det jag och min choklad. ;-)

5 som har tyckt till:

Mamma sa...

Har du fallit för choklad igen,ja ja men det kan du nog unna dej..ibland,för du tränar ju emellanåt har jag hajat,så mys till :-)kram

gabbi sa...

vad tyckte du det första Desperate Housewives avsnittet? undra om det bara var jag somtyckte det var ett ytfyllnads avsitt? :P din blogg är btw jätte fin, speciellt det översta(kommer inte ihåg vad det heter... :P

Tessan sa...

Tur att jag kikade in här i DH-pausen... annars hade jag missat LOST igår *skämmes på mig*. Är fortfarande inne på onsdagar nämligen...

Dino78 sa...

Alltså nu kollar jag inte på DH men jag har för mig att Mike är snygg? Och du föredrar Sawyer före en snygg karl? Skäms på dig :-D

Västgötskan sa...

Mamma:
Jag äter choklad BETYDLIGT mer sällan nu. Men tack för omtanken. ;-)

Gabbi:
Ja, lite utfyllnad kanske. Men ganska kul att se tillbaka lite på sånt man inte visste hade hänt också.

Tessan:
Vem är inte det... *suckar*

Dino78:
Jo, Mike ser väl helt ok ut. Men vad menar du? Skulle Sawyer inte vara en snygg karl?? :-O :-O