Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 14 april 2009

Snart så...!

Det är så skönt när man ser att det går framåt. Sätta reglar, spackla, slipa m.m. SUGER! (Så tack älskling, för att du har gjort största delen av skitgörat). ;-)
När det däremot gäller tapetsering, lägga golv m.m. är jag mer "på". Då ser man ju att det händer något!
Här är resultatet efter golvläggningen:

(Observera att det finns en del att göra, utanför just detta rum....) *suck*

Imorgon är sambon ledig och då bär det av till byggvaruhuset för inköp av golv- och taklister! Snart så...
Har vi bara fyra rum kvar...?! (Hm, det där lät bättre innan jag hann tänka/skriva klart). ;-)

4 som har tyckt till:

Amathea sa...

Ser ju jättefint ut!
Får nästan lite ångest över att vi inte kommit längre med barnens sovrum! Fast då är vi iofs färdiga med lekrummet OCH en sandlåda. OCh där försvann mina semesterpengar från ena anställningen ;-)
Tur att man ska va mammaledig i sommar ;-)

Lina sa...

Ja han kommer nog vara rik när han blir stor, dock inte på tanddragning (tror jag) ;)

Hoppas du får en kanondag!
//Lina

Västgötskan sa...

Lina:
Han kanske kommer tjäna pengar på att dra ut andras tänder? ;-)

Amathea:
Tack!
Nu när det är "klart", så är vi glada att sonen inte fick bestämma och ha den blåa batman-tapeten över större ytor.... :-D

Jempa sa...

Vad avundsjuk jag blir på er som har så stort.. Ja inte renoveringen, men jag kommer BLI avundsjuk när det är klart.

Men ska man hålla på och bo i storstan så..