Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 12 april 2009

An evening in "kangeroo-land"... =)

Manliga läsare: Ni kanske inte finner detta inlägg så givande... ;-)

Gårdagkvällen bestod av något så lugnt som filmtittande. Vi hade hyrt "Australia". Jag har ju sett bättre filmer, men den var ändå helt ok. Att det här prydde tv-skärmen i hela 2 timmar och 39 min gör ju inte saken sämre!

Hugh Jackman är ju snygg även annars.

Men gör honom lite sådär "lagom" svettig och sketen så blir det (konstigt nog) ännu lite trevligare att titta...!

Det är sällan jag avundas skådespelare, men här är nog en av de gångerna.
Vad trevligt det hade varit att vara Nicole Kidman för en dag... ;-)


5 som har tyckt till:

Alfahannen sa...

Vi tittade faktiskt också på en filme med gamle Hugh igår. Den nya X-men origins: Wolverine. Gillar du Jackman kommer du få ditt lystmäte, då denna film enbart handlar om honom ;)

s sa...

hans skägg är yum men inte själva han ;-)

Gin/Ginny sa...

*dreggla*

Jempa sa...

Jag var inte så imponerad av honom förut, men sen jag såg honom som värd för Oscars-galan är fan jag lite småkär jag också.. :)

Västgötskan sa...

Joacim:
Låter ju alldeles strålande! :-D

Jempa:
Jag har haft mina ögon på honom sen X-men (första filmen). Men han var ju betydligt snyggare i Australia! För att inte tala om när han var med i "Ellen DeGeneres-show". :-D