Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 21 april 2009

Tänk er honom mellan två lak...eh..dörrar.

Någon som vill hyra Fadde för en kväll?
Utgångspris 5.000 kr. Ingen som vill bjuda? Nähä. Ok. Då sänker vi utgångspriset en aning, så går det säkert bättre.
50 kr? Endast 50 kr för att ha Fadde ett par timmar? Det är han väl värd? Han är ju trots allt en "extra krydda" enligt honom själv. (Undrar vilken? Ingefära...)
5 kr då? Sista budet. Fem ynka kronor. Tänk vad trevligt ni kan få! Ingen alls...? Jo, där ser jag en hand vifta.

Första...andra...trejde...! SÅLD! Till blondinen på bakre bänken. Vad säger du? Jaså, du ville ha en femma till toaletten? Too late! ;-)

4 som har tyckt till:

Ina sa...

hahaha.. du är la för go.. ;-)

Tove Kungsholmen sa...

Jag bjuder lätt en femma! Tänk vad mycket lattjo han skulle kunna berätta. Tiden på Spyan, tiden med Rosing, alla som gjort bort sig för att få komma in på Spyan osv. Jag själv inte inkluderad i de senare, jag kom alltid in snabbt, gärna med en trevlig kommentar från Fadde. Minns särskilt "Hej, söt blus!" Eh, det är sånt min mormor säger, hallå.

Fadde var faktiskt en man alla slickade röv på under några år även om det är svårt att fatta nu. Skulle fråga honom vad som egentligen hände? Var det Rosing som gjorde att han gick från het till tönt?

När och hur levereras han hem till mig? Var lämnar jag femman?

Västgötskan sa...

Tove:
Han ska tydligen åka på sommarturné först. Vara vakt på alla folkparker runt om i landet. Men 14 sep funkar, sa han. Har ni helikopterplatta bakom huset? ;-)

Anonym sa...

Och vem fan är denne "Fadde"????