Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 25 april 2009

Sniffa på det vita kletet?! :-O

Jag kom och tänka på en rolig sak, bara sådär helt appropå. Jag såg "Fråga Olle" i kanal 5 i veckan och där läste de upp följande fråga (varpå katrin zytomierska skrattade friskt):
"- Min flickvän har vitt klet i sina trosor. Har hon en könssjukdom?"
Japp, sånt innebär med största sannolikhet könssjukdom! Om inte, så är det förmodligen rabies.

Katrins svar kan ju vara lite intressant också. Det löd: "-Ja, men han kan ju lukta på dem."
Eh...Jaha. Hur funkar det? Ska han smyga till hennes tvättkorg och lukta, eller ska han helt sonika fråga "Kan jag få sniffa lite?" *asgarv*

Nej, för er killar som då kanske inte vet; det finns något helt naturligt som kallas för flytning. Ok?

3 som har tyckt till:

Jempa sa...

Såg också det där..

Helt ärligt så tror jag de flesta frågor är fejkade, för jag tror inte att någon på allvar skulle skriva dit och ha så korkade sex-frågor.. :)

Men det är ett underhållande program!

Moosan sa...

Ha,ha...kan ju vara en slempropp med :-D...*svaret kommer såklart från en som väntar och längtar* ;-)...
Och för att helt appropå byta samtalsämne,kan jag tala om för dig att din bakgrund ser ut exakt som MIG just nu...har exakt såna knästrumpor på mig,sitter här med benen på exakt samma sätt framför datorn..men kaffet är redan uppdrucket dock ;-)

Västgötskan sa...

Jempa:
Nä, det kan säkert vara så. Man HOPPAS ju att svenska folket inte är så puckade...! :-P

Moosan:
Slemproppen är ju inte alltid vit, men visst, du har en poäng, där i din gravidvärld. ;-)