Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 6 april 2009

"En god kossa återvinner"?

Ja, det var nog den enda SMÅTT politiska frasen, man kunde finna i den filmsnutten... *skrattar*



Från deras blogg: http://www.anderssonsahlin.se/vardagsliv/5540-robban-andersson-vs-gudryn-schyman/ (Robinson-Robban fyller 35).


Uppdatering
******************
Idiotin fortsatte! :-D



Det värsta av allt är att min sambo har en likadan kossa-dräkt. Efter att jag såg honom i den första gången, så sa jag:
"-Älskling, det är kört. Bara så du vet. Det blir inget mer sex!" :-D

3 som har tyckt till:

Gurtah sa...

Jag har inte alls en likadan. Min är mycket snyggare. Den har ju spenar och allt. Den på bilden är ju bara en dålig kopia. En wannabe... ;)

Lilla jag sa...

Å ändå blev det ett barn till??!! :-O

S sa...

Hahaha!