Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 8 april 2009

Mer bilder "dåra"... ;-)

Gårdagen bestod ju, som ni vet, av smyckesparty. (Tack Maria!) Det var MYCKET trevligt! Jättefina, prisvärda smycken och otroligt gott hembakat bröd! När vi hade ätit upp satt vi där i soffan, som de gamar vi bevisade oss vara (!) När vi såg att alla hade tagit fika, så smög jag, Anna och Ina åter ut i köket och upptäckte till vår STORA glädje att det fanns massor med bröd kvar. Vi var inte sena med att ta mer...! :-D

Eftersom jag själv inte tog några kort på just smyckena, så snor jag ett från Ina. Den här var på mig, så jag hoppas det är ok. Det blev en enkel silverkedja med ett vackert grönt hänge. (Inte så lätt att se kanske?) :-)
Mer (men tyvärr inte allt) finns även att se på http://www.pure-design.se/

Sen ballade vi ur (men bara en aning). *harkel* Här är det otroligt vackra resultatet, då vi desperat försökte att inte få dubbelhakor på kortet. Jag vete sjutton; dubbelhakor hade nog varit snyggare...! Eller vad tror ni? *skrattar*


2 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Omedelbart resultat, I like! :)

Ina sa...

ja detta kortet visar att vi INTE har dubbelhakor men ett stort flin. Helt OK att su lånade den fina bilden på dig ;-)