Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 12 april 2009

Det borde klassificeras som skadligt!

Igår kväll fick jag se en filmsnutt bandat (Ja, det var en gammal hederlig VHS-film) från december-99. Det är knepigt hur man lever i sin egen lilla bubbla och tror att allting förändras, förutom en själv. Jag tycker att jag har sett ungefär likadan ut varje morgon, sen... tja, 18-20 årsåldern i alla fall.
Tji fick jag...! (Och jag vet, jag borde ju egentligen ha insett att så inte var fallet). Jag skulle vilja dra det såpass långt att det är nästintill skadligt att se sig själv i en 10 år yngre upplaga!



Vad hände med det blonda håret?
Inte en tillstymmelse till dubbelhaka.

Det ver ju alla som kan sina "tillbaka-till-framtiden" filmer. Man får, under INGA förutsättningar, träffa den yngre kopian av sig själv! Nu förstår jag varför... Jag vill dessutom poängtera att foto räknas inte. Det är inte alls samma sak, som att se sig själv på film :-P

Det värsta är att om 10 år, kommer jag se tillbaka och tycka att jag såg ung ut NU! Man kan nog sammanfatta det hela med att: "Man blir inte yngre än vad man är just idag"! ;-)

4 som har tyckt till:

Lilla jag sa...

Nä det är väl tur att du inte blir yngre...fy för att gå tillbaka 10år. Men du vet ju att 25 är för livet ;)...

Moosan sa...

Men DU behöver knappast ha ångest för dessa år..jag tycker personligen att du är snyggare nu än då! (om man tittar på bilderna,för i verkligheten vet jag ju inte)..inte alla som går åt det hållet!..Om 10år..ja,jisses hur kommer detta sluta..?
kram

Tove Kungsholmen sa...

Men du är ju typ 33 ggr snyggare nu så vad är väl ungdom i jämförelse med skönhet?

Gin/Ginny sa...

erhm.. ta det här på rätt sätt. men jag kunde först inte se vilket som var tagit nu och vilket som var för 10 år sedan! :)