Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 6 april 2009

Inte en dag för tidigt!

P-piller för män. Det skulle väl inte vara en dag för tidigt!
Nu är det för f-n er tur att leva med spända bröst, lätt illamående, avsaknad av sexlust m.m.

Nej, allvarligt talat. För det första skulle jag ALDRIG lita på att mannen i fråga, skulle ta pillrena i rätt tid/över huvud taget ta dem! (Jag förstår inte att män litar på att kvinnor gör det heller?! Framför allt inte de som ni möter på krogen. Jag har tillbringat allt för mycket tid på familjeliv och upptäckt hur desperata många kvinnor är, i sin jakt på barn!) :-O

För det andra: Varför, generellt sett, utsätta människor (män som kvinnor) för något som ger bieffekter och ev. orksakar sjukdomar?

3 som har tyckt till:

Alexandra sa...

Önskar folk använde kondom speciellt om dom ska rulla runt i sänghalmen med någon okänd t.ex. från krogen. Inte så mysigt att vakna upp dagen efter med någon könssjukdom eller HIV...

Lina sa...

*skrattar*
Skönt att höra att det är flersom hamstrar =)

Agilitydream sa...

Jag kommer fortsätta lägga satsen på era magar. ;)