Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 13 november 2009

Voila! "Nya jag"

Tack för alla lyckönskningar vad gällde min hårförändring. Jag vill även säga att; gud, vad svårt det var att få rätt nyans på kort?! Med blixt var ju inte ens att tänka på! Här är det som återger färgen bäst, tyvärr är det lite suddigt...

Nyfärgad (och ser en aning drogad ut?)

Först vad det avpigmentering + tvätt, klippning, förpigmentering + tvätt, den "riktiga" färgningen + tre tvättar (?!) och sist föning. Fem hårtvättar på en och samma dag har nog aldrig hänt innan. Bra blev det (tycker jag), men det är klart att det känns lite ovant.

Nu blir det snart soffslappande framför Idol med en mjölkchoklad. Och så håller jag tummar och tår att Tove+Erik-duetten blir kanon! (Ja, jag ska sluta tjata om den. Tillfälligt i alla fall, för imorgon lär jag skriva om den igen). ;-)

8 som har tyckt till:

Alexandra sa...

Blev ju sketans BRA!!!!

Örjan sa...

Jävlar.....läckert. Ursäkta språket men skitsnyggt.

Västgötskan sa...

Tack alla! :-)

Malin sa...

Nu vet jag ju inte hur du såg ut förut?:/
Men du vart i alla fall snygg nu!:)

Moosan sa...

Ser riktigt fint ut!! :-)

lotta sa...

Sååå snyggt , både färgen nya frissen, kom o hälsa på snart igen så får jag se det live!!!

Unknown sa...

Se där jag.. blev ju kanoners.. Skoj med förändringar.. snygg skjorta klänning hade du med.. Bra jobbat // Kram

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar