Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 8 november 2009

Köpa present till karlar är dödsdömt!

Varför är det så svårt att köpa presenter till män?! Det spelar liksom ingen roll om det är till pappa, brorsan eller sambon. Sönerna går bra (än så länge).

Kalsonger, strumpor, t-shirtar och slipsar går fet-bort! (Om jag inte har extrem ångest och inte kommer på något annat). Jag kan verkligen förstå att män tröttnar på dessa uttjatade gåvor...
Fast det är klart; översätter man detta till att jag själv skulle få snygga trosor, tröjor och halssmycken varje år, känns det plötsligt inte lika konstigt (?)

Nog svamlat. Gårdagens letande efter en fars-dag present slutade i alla fall med att jag köpte följande:

Tro inte att jag är helt bakom flötet nu!
Pappa tycker faktiskt om kardemummaskorpor. Tror jag...? :-P

0 som har tyckt till: