Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 15 november 2009

Prosit!

Det var en björn, ett lejon och en gris. Björnen sa att om jag morrar så skakar alla av rädsla. Lejonet sa om jag morrar så flyr alla. Då sa grisen - det är väl inget, om jag nyser så går hela världen och vaccinerar sig....


7 som har tyckt till:

Daniel sa...

Stackars griseknoa!

Alexandra sa...

Haha den känner vi igen :D

Moosan sa...

Ha,ha,ha *tummen upp*.
Hörde ett annat skämt på radion häromdagen.
" Vad gör man för att undvika få svininfluensan?...
Släng ut suggan från hemmet och skaffa dig lammkött istället"
(Kanske inte var riktigt så, men ungefär ;-) )
kram

oumberligating sa...

Äntligen Måndag idag och nu skräckrubriker nu 8 Döda i svininfluensa. Jag har slutat skriva om fläskhostan på min blogg, blundar man så finns den inte, bestämde jag mig för (ler)!
Fast visst påverkas både du och jag, vi har barn bägge två och inte kan man vara oberörd trots att förnuftet säger något annat!
Det värsta med det här är ju att det tar bort så mycket annat farligt som man borde "tjata" om istället!
Ha nu en riktigt fin vecka, ifrån din mycket, mycket sjuka bloggkompis som tycker en tia styck för en härligt klassisk polaroid bild är billigt, här i Danderyd där jag bor är det fortfarande mörkt det är bara våra barnflickor som är vakna och skramlar runt i köken. Jag hör också att vår polske trädgårdsmästare för ett djävla liv i ett av uthusen nere vid vattnet, ska genast avskeda honom, när jag fått av mig morgonrocken och går ner till sjön för lite uppfriskande lerduveskytte!

oumberligating sa...

Petite Fleur ifrån Villeroy&Bosch ser jag att kaffet serveras ifrån till dina läckra kokostoppar, modernklassiker redan, fint!
Har man en blogg som heter Oumberligating så har man självklart koll på alla detaljer!
Kram ifrån Peter!

BERNERMORSAN sa...

Den var klockren!! Måste få sno den till min blogg hoppas det är okej

- sa...

ASG! :D