Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 20 november 2009

Nästan bloggtorka...

Jag är nog på gränsen till en bloggtorka... Inga idéer, inga intressanta samtalämnen dyker upp. Jag behöver nog en spa-weekend. Vilken tur att det är just det jag ska iväg på idag! :-)
Två övernattningar med 60 min helkroppsmassage, ansiktsbehandling och bubbelpool. Mmmm...!


Min oro just nu är; jag körde body pump igår och lär nog ha aningens träningsvärk imorgon, just när jag ska få min massage. Är det BRA för musklerna, men framför allt: Kommer det göra helvetes ont...?!

6 som har tyckt till:

Unknown sa...

kommer att kännas..lovar jag..men be massören ta det lite lugnt !
Njut nu gumman å ha en underbar helg.Kram

Anders Jacobsson sa...

Sååååå mysigt! Du fixade plats åt mig också, va? ;)

Tove Kungsholmen sa...

Det lar bli skont tror jag! Och samtalsamnen, det har ar val en blogg, inget fikarum va...

Ursakta om jag later konstig, har ett litet datorproblem bara. Trevlig helg!

Alfahannen sa...

Bloggtorka?
Hos min lilla Västgötska??

Skulle inte tro det, du hann ju inte ens skriva om torkan förrän du snöade in på på spa-weekends och pump-träningarnas inverkan på massagesmärta...

Dina idéer försvinner inte i första taget, och det är jag väldigt glad för :)

Jempa sa...

Nu blir jag sjukt avis..

Ha det så mysigt! :)

Moosan sa...

Åhh, guuud vad det lät härligt!! Njut till fullo din lyllos ;-)
kram kram