Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 1 november 2009

En kväll med "The Reader"

Gårdagkvällen bestod av "finbesök" och film. Valet föll på "The Reader", som sambon snabbt påpekade att jag hade valt enbart pga att Kate Winslet var med. (Det är den kvinnan han måste få hit om han ska få ha en trekant). ;-)

Ganska händelselös inledning, om dock väldigt mycket naket (!) Vad har hänt med amerikanska censuren??
Den artade sig på slutet. Inte mycket "action" men ändå väldigt berörande.

6 som har tyckt till:

oumberligating sa...

Trekant och naket i samma inlägg, jag lämnar bara en hälsning idag så jag inte vecklar in mig i någon disskusion av något slag som jag kanske får svårt att ta mig ur (ler)!
Ha en fin Söndag i allfall!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Västgötskan sa...

Ha ha! Nu blev jag ju nyfiken på vad du egentligen hade tänkt skriva. :-)

Tessan sa...

http://nyhetskanalen.se/1.1307275/2009/11/01/ny_studie_man_vill_ha_kvinnor_med_former
:-)

Västgötskan sa...

Tessan:
Vad f-n, då får jag ju inte ha henne för mig själv. Ha ha! ;-)

Jempa sa...

Då tyckte du precis som jag.. :)

Camilla sa...

Awww har den kommit ut nu .... missade den när den gick på bio. Men nu så nu ska jag hyra den *längtar*
Tack för tipset.