Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 8 november 2009

En fjunig Edward Cullen, när man kan få...

Med lite (långsökt) inspiration från bloggen En känslig Alfahanne. Överallt ser, hör och kan man läsa om dessa vampyrer. "True blood" och "Twilight"... Alla säger att Edward Cullen är sex (Se nu är jag inne på ämnet igen?!)

Hur som helst. Missförstå mig inte, jag tyckte filmen i sig var ganska sexig, men Edward som person? Nej, han ser mest lite förvirrad, bortkommen och...tja, en aning "weird" ut?

Vem sjutton vill ha en fjunig Edward Cullen när man kan få en fullfjädrad skäggstubb-beprydd Josh Holloway eller Hugh Jackman..?? :-)

2 som har tyckt till:

Jempa sa...

Bilden på Cullen verkar ha försvunnit, iallfall på min dator.

Och jag som är en anhängare, måste säga att han är snyggare som vampyr än som människa.. :)

emelie sa...

som svar på din fråga: I do ;)