Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 24 november 2009

I´m in love!

Det är träning jag behöver för att känns inspiration! Ha ha! Dagens bodypump-pass var grymt jobbigt. Tror uthålligheten har legat av sig efter en helg med massa god mat och avslappning... Som den tävlingsmänniska jag är, kan jag inte ta det lugnt. Allt eller inget. Det blev allt med illamående som ett brev på posten. Jag mååååste köra kondition. Det är så jävla tråkigt bara...! :-P


Efter passet sprang jag in på ÖB för första gången på hur länge som helst. I´m in love! Schampo, balsam, bindor, rengöringsmedel m.m. är ju ASBILLIGT! (Ja...fjortisen i mig kommer fram ibland.) Slutkontentan är; varför handlar jag inte där oftare?? Som ett eget lokalt Ullared! :-)

2 som har tyckt till:

Unknown sa...

Gött å höra tjejen.. Back on track !!

Skall vi köra lite konditions pass du å jag då.. kan vi flåsa ihop !!

Massa kramar

Västgötskan sa...

Ja, MRL:en var ju rolig sist. Ha ha!
Har faktiskt bokat in MRL på måndag och 30 min spinning + core på onsdag. Något som passar bra? :-)