Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 23 november 2009

Bättre än sex och spökerier (?!)

Herregud, jag vet inte var jag ska börja... Risk finns att inlägget blir långrandig, men hur som helst. Helgen var i alla fall helt fantastisk! 60 min är på gränsen till att vara bättre än sex! Funderar på att köra enbart "utbyte" hädanefter; jag får åtminstone 30 min massage och det är först då sambon "get lucky." ;-)

Jag sov lite halvkass första natten, vilket jag ofta gör. Det är innan jag har hunnit "bo in mig" lite. Mamma snarkade dessutom en del, vilket inte gjorde det lättare. Mamma sov däremot sämre andra natten, då sov jag som en gris (Ser ni sambandet?) ;-)
Hon låg vaken och lyssnade på fotsteg i trappan + rummet ovanför oss. De vankades av och an i en timme sa hon och hon var helt övertygad om att det spökade (Huset är byggt 1812).

Personligen fick jag lite skräckfilms-känsla-a-la-stephen-king-1408...

Men när jag tänker efter kanske det är spökena som ska vara rädda för oss och inte tvärtom? (Ps. Mamma kommer förmodligen aldrig förlåta mig för att jag visar den här bilden...) :-)

Vadå? Vi är heeeelt normala!

3 som har tyckt till:

fiaobear sa...

jadå, ni ser helt normala ut! ;-)
Mysigt det lät me spat! O lite spooky oxå då! :-)

Unknown sa...

Skönt å se att ni är så avslappnade så att ert "rätta jag" kom fram ! Underbart !!

Ni gör helt rätt i att bara sticka å få lite egen tid, mer sånt åt golket säger friskvårdskonsulenten !Ps. Idag ska jag fska dra mig till gmmet en stund, lite fris träning skulle nog inte sitta fel !

Jempa sa...

Själv fick jag lite 'The Shining' känsla av korridorbilden..