Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 26 november 2009

Elefant till salu!

Sonen spelar spel med sambon:
"- Pappa.Tio poäng är mer än fem elefanter."

Sambon som precis hade tänkt att slita fram en elefant ur skjortärmen! :-D


6 som har tyckt till:

oumberligating sa...

Hej! Erkänn att du saknat mig men inte vågat att skriva det!
Nu är jag pågång igen efter ett tags ofrivillig bortavaro!
Mina valkiga sönderskakade händer håller nu på att härda så att jag kan sitta och skriva igen!
Söt elefant! Bilden är helt klart värd en kommentar i min c-uppsats i beteenevetenkap inrikting på Freudianskt önsketänkande!
Som sagt du behöver inte längre vara ledsen för nu är din mycket, mycket sjuke "vän" tillbaka i cyberrymden!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Alexandra sa...

Vad får du allt ifrån..? :d

Västgötskan sa...

Alex:
Vill du att jag köper en i julklapp? :-D

Västgötskan sa...

Peter:
Klart man saknar dina "korta" kommentarer. ;-)

Toma sa...

hehee
vad fint elefant ÖP

Alexandra sa...

Ojoj det skulle vara till er själva i så fall... Jag skulle ju bli skrämd totalt och aldrig mer våga närma mig min sambo om han dök upp i en sån där :P