Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 17 november 2009

Min skräckinjagande bror...?

Min bror bad mig skriva ett referensbrev. Bara ordet fick mig att svettas och känna prestationsångest. Han försökte lugna mig med: "Äh, det räcker med några rader bara".
Mmmm. Bara… Vad fan ska det stå i de raderna då…??

Jag började skriva och skrev ordet "determent" med hänvisning till vad jag trodde var ungefär: "Målinriktad/fokuserad".
Som tur är slog jag upp det lite senare och fick översättningen; "avskräckande"?! Kan det verkligen stämma? Tur i så fall att jag inte skickade iväg det innan. *skrattar*

Den bild man fick upp först om man googlade på "skräckinjagande".
Tja, lite lik min bror kanske...? ;-)

2 som har tyckt till:

Jempa sa...

Kör dom vanliga klychorna Stresstålig, Spindeln i nätet och van att ha många bollar i luften.. ;)

Västgötskan sa...

Ha ha! Eller hur. :-)

Det blev nog ganska bra.
Min mamma började nästan gråta när hon läste det, så det är väl ett bra tecken? :-D